22 Kasım 2014 Cumartesi

Musa Balan'ın resimleri BIGPOINT SULUBOYA Kutularında...

                                     Galata Köprüsü - Musa Balan
                                     Haydarpaşa Tren İstasyonu - Musa Balan

Bigpoint Markası kırtasiye ürünlerine Suluboya'yı eklemeye karar vermiş. Şirket benimle irtibata geçerek Türkiye de ilk defa kendilerinin Suluboya kutularının üzerinde bir Türk Suluboya Sanatçısının resimlerine yer vermeyi düşündüklerini ve benim resimlerimi beğendiklerini, izin verirsem kullanmak istediklerini ilettiler. Ben de bu gurur verici talebi memnuniyetle kabul ettim. Büyük ve küçük 2 ebatta ürettirdikleri suluboyaların non- toksik yani sağlığa zararsız olduğunu duymak beni daha da mutlu etti. Bu arada içinde fırçasıyla sattıkları Suluboyaları çok beğendim, kendilerine hayırlı kazançlar dilerim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder