7 Mart 2014 Cuma

2013'DE KATILDIĞIM SERGİLER VE YER ALDIĞIM KATALOGLAR


PENNSYLVANIA WATERCOLOR SOCİETY'NİN 34.ULUSLARARASI JÜRİLİ SERGİSİ

Pennsylvania Suluboya Derneği, Dünyanın en prestijli Suluboya derneklerinden birisi, her yıl Uluslararası sergiler düzenler 2013 yılında 34.Sergisini düzenledi.Sergiye gönderdiğim "İstiklal Caddesi" adlı suluboya çalışmam yaklaşık 600 eser arasından sergiye değer bulunan 120 eser arasına girdi. Sergide yer alan tek Türk sanatçısı olmak, ülkemi yurt dışında temsil ediyor olmak benim için bir gurur vesilesi oldu. Saatlercesürecek uçak yolculuğunu göze alamadığımdan ABD'ye gitmedim, resmi posta yoluyla gönderdim. PTT kanalıyla 5 günde gönderdiğim resmin, Sergiden sonra ABD posta servisince anca 7 haftada bana ulaştırması doğrusu beni şok etti. Resmin postada kaybolduğunu ciddi ciddi düşünmeye başlamıştım ki, Pennsylvania Suluboya Derneği Başkanı, J.W.Walker;ABD'den gönderdikleri resimleri sanatçıların eline ancak 6-8 haftada ulaşabildiğini yazdı. PTT ilk defa gözüme girdi, beterin beteri var yani:)







Sergiye kendim gidemedim ancak North Carolina'da yaşayan dayım Nedret ve yengem resmimi görmeye gitmişler. Çektikleri fotoğrafları ve serginin katalogunu bana göndererek büyük bir sürpriz yaptılar sağ olsunlar:))





xxxxx                               xxxxxx                          xxxxx

ST.PETERSBURG - ART BRİDGE VII. ULUSLARARASI SULUBOYA BİENALİ

St.Petersburg'da düzenlenen bu Uluslararası Suluboya Etkinliğine "Doklar" adlı eserimle katıldım. St.Petersburg'a da gitme fırsatı bulamadım ne yazık ki. IWS -eski-dernek başkanımız Can Berktaş sağ olsun bir çok Türk Sanatçısıyla birlikte benim de resmimi götürüp, getirdi, kendisine teşekkürlerimi sunarım.




XXXX                     XXXX                         XXXX

AZERBAYCAN - GABALA III. ULUSLARARASI  RESİM SERGİSİ

Oldukça güzel bir organizasyondu. Türk dünyasının Bilge Lideri Haydar Aliyev'in 90.doğum yıldönümü münasebetiyle yapılan bu Sergiye 2 eserle müracaat etmiştim ve jüri tarafından sergiye değer bulundular, Bakü ve Gabala'da 1 hafta misafir edildik ve gerçekten çok iyi ağırlandık. Resimlerimin her ikisi de Organizasyonu düzenleyen, Azerbaycan Bakanı Kemalettin Haydarov'un zarif eşi Ruhengiz Haydarova tarafından kolleksiyonlarına alındı. Türkiye'yi bu kardeş ülkede temsil etmekten onur duydum...





xxxx                                  xxxx                          xxxx

SEFERİHİSAR 2.AKDENİZ SULUBOYA FESTİVALİ...

IWS Tarafından düzenlenen organizasyona eşim Sevcan Balan ile birlikte katıldım. 2 gün boyunca eserlerimi sergileme fırsatı buldum. Yabancı sanatçı arkadaşlarla buluşmak güzeldi. Başarılı bir organizasyondu...













xxxx                           xxxx                            xxxx

MALATYALI RESSAMLAR ANSİKLOPEDİSİ

Malatya Valiliği Kültür Müdürlüğü tarafından finanse edilmiş ve Hasan Güzelbağ bey tarafından hazırlanmış güzel bir Ansiklopedi'de yer aldım...









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder